Inlägg tretton

Varit och grillat och kom nyss hem, är här med Lino, Marcus och Alexander. Funderar på att spela lite n*ger och pesident, får se om Alexander blir n*ger som vanligt! Grillningen gick bättre än väntat, tycker jag iallafall.
Det blev att grilla lite korv!

Måste bara skriva från ingenstans att jag tycker att Cassie är jättesnygg! Inte för att någon typ vet vem det är men ändå, ni kommer säkert se oss på någon bild någon gång om ni har tur.
Tycker att många tittar på mig ofta nu när jag varit med på Peter och Alexandras blogg, hm. Men ingen säger något, alla bara glor. Irriterande.
 
Måste återgå till kortspelet nu, hare!


Kommentarer
Postat av: cassi utan e ;)

1. tack

2. alla vet vem jag e ;)

3. sluta vara så jävla status kåt

resultat: du kanske har en chans att få ta en bild med mig då ;) puss på rumpan!

2010-07-07 @ 01:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0