Inlägg trettiosju

Kvällen både misslyckad och lyckad. Den var bra först, sedan fick jag ett samtal av Philip att komma till The Bridge och ha lite roligt, och vem i f*n stöter man självklart på utanför? Jo, Alexandra. Det blev lite små tjafs där men det gick bra sedan. Fick lite sådär dumma frågor men dem var lätta att svara på. Nu hoppas jag att detta samtalsämne är över för jag orkar ärligt talat inte bry mig mer.
Folk som ringer mig från dolt är bara dumt för jag kommer ändå inte svara. Det är bra att vissa ringer utan dolt och är jätte trevliga människor, än andra som bara ringer för att leka dryga och coola. Ni måste verkligen ha ett så tråkigt liv som ödslar tid på att "busringa" någon.
Efter drog vi till Donken, träffade Jennifer och x och x, kommer inte på namn nu men det kommer snart..
Nu är vi hos Lino, ska ladda luren lite, hämta pengar osv. Sedan ska vi till Donken igen och äta! Därefter hem till mig och hoppas på att lilla Jennifer kommer hem till mig en sista gång innan både hon och jag åker iväg utomlands! :(

Men nu ska vi kila, puss på rompan!

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

men har du byt blogg ?

2010-07-17 @ 21:06:59
URL: http://killenmedstil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0