Inlägg trettionio

Evening! Nyss vaknat efter sov stunden. Väntar på Emmy och Linnea som kommer förbi en stund och säger hejdå för min skull, gulligt! Sådana ska ni vara gott folk, ni som inte kommer få se mig på länge bör träffa mig. Så i morgon blir det att träffa folk hela dagen i stan. Därefter blir det en sista hemresa med Sam efter sig som övernattar dagen innan vi åker.
Härligt att vi får lite sällskap sådär! Det uppskattas. Lyckades få med honom i sista stund, duktig jag känner mig.. :)
Fick höra av en god vän som är nere i Grekland nu att det var 45 grader i skuggan, det måste ju vara hur skönt och vackert som helst? Ni som inte varit där bör åka dit, inte bara för att ha någonstans att åka. Utan att se alla se värdigheter, den goda maten, gäst vänligheten, se solnedgången med sin älskade, om man nu har någon dvs.
Nu måste jag fixa mig för vi ska iväg. Skriver senare om jag hinner, see you later aligator! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0