Inlägg trettioåtta

Börjar med att länka sötaste Rebecca! Klicka här för att komma till hennes blogg.
Nu ligger jag äntligen i sängen efter en lite små galen kväll. Det slutade med att vi hamnade i Spånga på ett pool party där 6 st tjejer + Lino försökte få ner mig i poolen, dock lyckades dem inte eftersom att jag är grek. Men ja, vad ska man göra åt saken då? Förresten, tycker ni att jag ska börja videoblogga när jag åker ner till Grekland om jag är kapabel till en dator? Funderar på att börja göra det igen och se hur det blir och om jag lyckas. Men om det inte blir att videoblogga så kommer jag självklart att ta en massa bilder och lägga upp dem hela tiden så fort jag har möjlighet till det!
Nu åker jag snart, två dagar kvar.. Har inte börjat packa än och allt känns bara så stressigt! Måste träffa en massa kompisar innan jag åker, har kommit fram till att jag ska träffa 33 st innan som är dem närmaste, vilket jag aldrig kommer att hinna, tyvärr..
Nu blir det snart att sova och klockan är snart tolv.. Har inte gått och lagt mig än, inte så ovanligt dock. Vi hörs, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0