Inlägg tolv

Vaknade visst lite sent idag.. Tänkte dra på "grillfest" om jag orkar, åker väl dit med Peter och Sam typ, Lino om han orkar. Grilla är gott, men frågan är om det kommer bli speciellt lyckat.. Vad som händer senare får vi se, kanske drar vidare om vi hittar något eller ah, något sådant :) 

Vad föreslår ni att man ska grilla?


Kanske lite korv?


Mums..

Vi får se vad som passar bäst till vädret osv. Frågan är också, ska jag bada?!
Nu måste jag fixa i ordning mig om jag ska dit, kan inte komma och se ut som jag gör, det är INTE acceptabelt.
Ska kila nu, ha en trevlig & lugn kväll nu alla!


Kommentarer
Postat av: Jojjooh@kamrat

Inte korv men de andra :)

2010-07-06 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0