Inlägg tjugosju

Äntligen hemma! Varit ute långt ute i ingenmansland, Älta dvs. Det räcker för mig för att det ska vara långt åt skogen. På väg hem från Älta fick jag ett samtal kl kvart i fyra på natten, och jag tänkte; "Vem f*n är det som ringer nu?!" Då är det min gamla klasskompis som tyckte att vi skulle följa med och bada nakenbad, men bada gjorde vi inte med tittade på, det var lite roligare

Nu sitter vi och tjockar oss med hamburgare, mjölk, haha. Godis och choklad. Inte bra för mig.. Men, jag har kanske lite höga förväntningar när jag kommer hem från Grekland, att jag ska vara tränad, tro det eller ej, hehe. Men vi får se om det går bra så klart!

Här kommer lite bilder från häromdagen då jag och Lino grillade, alldeles ensamma..






Kommentarer
Postat av: a.l.

mysigt med grillning =)

2010-07-12 @ 13:52:57
URL: http://avatarlife.blogg.se/
Postat av: R

Snygga bilder!

Sv: Tack så mycket, vad roligt att du tyckte att bloggen var snygg.



Vad gör du idag?

Kram

2010-07-12 @ 20:42:27
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: anna

har lino någon blogg än? du sa ju att du skulle fixa en åt honom...

2010-07-12 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0