Inlägg tio

"På smällen Emma", dvs, Emma Larsson. Vart ska man börja? Jag hänger ut folk, jag har inget problem med att ta konsekveserna som kan ske, så se till att komma på något bra ni har att komma med.

1. Du luktar illa, dvs svamp. Inte var som helst, utan där nere. Duscha mer!



2. Du är falsk rakt igeonom och kan inte få många vänner på det.
3. Det är bara patetiskt att "slå vad" med sina vänner om att ha sex med folk och sedan dra.
4. Att ha sex med sina vänner är också bara konstigt (?)
5. Man säger att man är kär i någon, och personen i frågan säger; "Vad är kär för något?"
Svaret lyder; "Jag är glad när jag är med dig, och jag mår helvete när vi bråkar."
Hur f*n är man kär då? Tell me that.

Ikväll blir det fest, yeah! Är hos med mig Erika, Seran och Lino, ska laga mat snart, fixa oss och sedan iväg. Kvällen kommer bli lyckad, inga fjortisar i farten som "På smällen Emma" som blev "gravid" med Peter, vilket bara är bullshit.

Herrå!


Kommentarer
Postat av: På smällen emma ;)

Hhahahahah lilla Daniel, har du inget bättre att komma med :)?

2010-07-05 @ 21:42:56
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Emah

sv: haha inte jag som har samma kläder 3-4 dagar i rad, jag duschar 1-3 gånger varje dag :). men daniel, out of my life, sluta läsa min blogg, radera mitt nummer, hör aldrig mer av dig, jag vill aldrig ha något med dig att göra. Du går däremot på allting, som att jag inte höll på med någon av dom jag inte fick umgås me på sandhamn, eller hemma hos niklas, eller i lkpg ;) the truth hurts darling! men sluta läs min blogg, ta bort mitt nummer och hör aldrig mer av dig är du snäll :) ha ett bra liv :)

2010-07-06 @ 01:49:27
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Emah

Och just det, for the revors, var som sagt aldrig gravid med honom och det vet han med. Min

mens var sen och ett test visade fel, tjat was all och det vet han själv också! Sluta skriv om mig nu, det börjar bli patetiskt faktiskt :)

2010-07-06 @ 07:50:51
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: emelie

men du måste ju vara dum i huvudet! för det första kan man inte duscha bort svamp, det behöver man medel för att få bort, idiot. Sen om hon råkade vara sen med en mens är det väl för fan inte hennes fel? det är ju peters fel som är dum i huvudet och har sex utan kondom om hon inte äter något! även fast det är hennes fel också, men det är så jävla fel av er idioter och hänga ut en tjej såhär. Ni måste vara så knäckta av henne att det bara är därför ni gör såhär. Så jävla patetiskt. FYFAN! Hoppas hon anmäler er.

2010-07-06 @ 12:37:24
URL: http://contikie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hallå vafan kolla upp fakta innan du yttrar dig ditt tröga fanskap..hon hängde ju ut honom innan :s

2010-07-06 @ 19:01:44
Postat av: Emilia

Spelar det någon roll vem som hängde ut vem först?

Killen är ju uppenbarligen svagbegåvad. Vill du som postar anonyma kommentarer verkligen umgås med en person som är gravt efterbliven? Man blir som man umgås, kom ihåg det.



And just for the record:

1. Som någon skrev går det inte att duscha bort svamp, det behövs som sagt medel för det. Och det har ingenting med att man är smutsig att göra. Typ 90% av den kvinnliga befolkningen får det under sommaren.

2. Du menar att du inte är falsk? Backstabbar en fd vän? Jojo, du är helt oskyldig, visst.

3. Ja, det är patetiskt att slå vad på det sättet. Men hur vet du att hon har gjort det? Låt mig gissa... "Hört det från en bekant"?

4. Haha, som om du inte har legat med en vän.



Du har gjort dig skyldig till följande brott i det här inlägget:

- Ärekränkning

- Förtal



Nåt du vill tillägga innan jag skickar min print screen och andra uppgifter till polisen?

2010-07-07 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0