Inlägg sexton

Vad finns det för idioter som kräver så mycket uppmärksamhet som tror att man kan anmäla hela min blogg för att jag skriver att man ska duscha? HAHA! Alltså, ursäkta, men du måste vara riktigt j*vla patetisk!

"Du har gjort dig skyldig till följande brott i det här inlägget:
- Ärekränkning
- Förtal

Nåt du vill tillägga innan jag skickar min print screen och andra uppgifter till polisen?"

Tänk dig för vad du skriver nästa gång, du sitter och kränker mig i din kommentar som om jag vore helt efterbliven, nix pix ser du. Använd inte dubbelmoral, tänk lite längre än så. Nog med dig, hejdå.

Sov i några timmar nyss, kanske lite för mycket men nu är vi som sagt vakna!
Finns inte mycket att göra, funderar på att typ dra hit någon eftersom att jag är ensam hemma, någon villig som orkar röra på fläsket och palla sig hit med mig och Linobooi? :)

Fick nyss en fråga om vi orkade åka till Älta och träffa lite folk, lååångt.. Men är det värt det? Hm.. Kanske det!


Kommentarer
Postat av: Emah

haha det bästa är att jag inte har en jävla aning om vem den som ska anmäla dig är? Så långt skulle jag inte gå faktiskt, känns onödigt. men sluta skriva om mig nu!

2010-07-07 @ 20:26:35
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0