Inlägg fyrtio

Kollat på Hostel som jag sett innan, samt The Proposal. Hostel är så tråkig, den har en tråkig handling tycker jag. The Proposal var mycket bättre, fast det är ju i och för sig helt olika genre. Jag missade ju lite av filmen men det är lugnt.
Måste leta en dator till Grekland, så jag och Lino ska på datorjakt!
Ingen dator = ingen Daniel.. Det vill vi ju inte ha!
Bråket fortsätter mellan storbloggaren och mig, hon ger sig aldrig att skriva på mailen i Facebook. Det regnar in mail från henne. *Suck* Hon lär sig nog snart.

The kiss seemed genuine..

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

sv. haha. okej ! men då vet jag. går det bra att jag har kvar ditt nummer eller ? :)

2010-07-19 @ 15:39:21
URL: http://killenmedstil.com
Postat av: M A L I N H E,

SVAR. åh, tack så mycket! :)



ps. förlåt för så sent svar, har tyvär inte haft tid att besvara alla kommentarer. kram

2010-07-19 @ 17:42:18
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: charlie

du har fel

2010-07-19 @ 22:41:31
Postat av: charlie

du har fel

2010-07-19 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0